Πέμπτη 31 Μαρτίου 2011

η μάσκα


Μια μάσκα
 και η Άνιμα πίσω από αυτήν ασφυκτιά, προσπαθεί να τη βγάλει μα έχει σφηνώσει.
Λες κι έγινε ένα με τη σάρκα!
Ανιμα, Με ακούς?
Πάντα με άκουγες, μην φοβάσαι!
Σε αγαπώ, με ακούς?
Πονώ για σένα, με ακούς?
Μιλώ για σένα, με ακούς?
Μη με εγκαταλείπεις, με ακούς?
Σου φωνάζω, με ακούς?
Σε πληγώνω, το νιώθεις…
Θα μπήξω λίγο ακόμα το μαχαίρι,
θα στάξει αίμα, μα μη φοβηθείς, με ακούς?
Το κάνω για σένα, με ακούς?
Θα σε λευτερώσω από το θλιμμένο πρόσωπο…
Φτάνω σιγά – σιγά …
Κόβω, καθαρίζω, ξύνω, απαλύνω …
Ψαλίδι, νυστέρι, βαμβάκι, γάζες…
Μη φοβάσαι, με ακούς?
Ξέρω πονάει πιο πολύ το βαμβάκι…
Αισθάνεσαι λιγο καθαρό αέρα?
Ξέρω ότι με ακούς…γιατί με αγαπάς…
Βλέπεις προσπαθώ…. Για εσένα…
Όταν αρχίσεις να αναπνέεις κανονικά, θα
Έχεις καταφέρει να με δεις…
Να δεις το χαμόγελό μου… με ακούς?
Ναι, υπάρχει είναι εκεί σφηνωμένο κάτω από τη μάσκα…
Με ακούς?
Ακούς το ηχόχρωμα της φωνής μου?
Σου γελάει με ηχόχρωμα χαράς …  το αναγνωρίζεις…
Ανακούφιση … με ακούς?
Ανάσα … με ακούς?
Ψυχή μου ελευθερώσου τώρα….
Εγώ φεύγω… με ακούς?
Σε ελευθέρωσα .. και φεύγω για άλλα μέρη
Καλά πετάγματα..
Καλή ανακάλυψη του νέου κόσμου σου!
Σαγαπώ και μακούς!!!

Υ.Γ. γράφτηκε στις 13-02-2011 



Ξυπνάω με φωνές γιατί άρχισες χωρίς εμένα καρναβάλι
τι στολή να βάλω τι να φορέσαν άραγε όλοι οι άλλοι
λες να 'χουν χρώματα πολλά και φινετσάτα και τεράστια καπέλα

θέλω να ‘μαι μοναδικός και αντί για μάσκα να φορέσω εσένα τρέλα.
Γιορτή γιατί Γιατί γιορτή να γίνουν άτρωτοι οι τρωτοί
Τρελές χαρές, βουβές φωνές βγάλε τη μάσκα σου και δες.

Μοιάζεις κακός πωπω μια μάσκα που τη βρήκες πες και εμένα
όσα φοράω κλεμμένα είναι και σκισμένα
πες μια κουβέντα να σ' ακούσω τρόμαξέ με
μέσα στα μάτια να με σκιάξεις κοίταξέ με.

Μα δε μπορείς κακό να γίνεις αλήθεια δε μπορείς
Για κοίτα εκείνον με τ' αγγέλου τα φτερά που όλο γελάει
κρύβει τα μάτια του και μοιάζει μια χαρά ενώ πονάει
και αν του φωνάξεις να γυρίσει να κοιτάξει
δε θα γουστάρει το παράδεισο, θ' αλλάξει.

Ένα καπέλο θα φορέσει γεμάτο με φτερά
και θ' αρχίσει να χορεύει με τους άλλους στην πυρά
κι αυτός που καίνε πόσο μου μοιάζει
και μονάχα που το σκέφτομαι αλήθεια με τρομάζει.

Βρες μου μια μάσκα να φορέσω ότι να 'ναι να σωθώ
και μια στολή να μοιάζω σαύρα να συρθώ
ή καμιά φούστα καμιά τσάντα καμιά κάλτσα
να μοιάζω πόρνη που ξεχύθηκε στην πιάτσα.
Κάνε ότι να 'ναι να ξεφύγω απ' τη φωτιά άσε με λάσκα
έκανα λάθος που δε φόρεσα μια μάσκα.
Στο καρναβάλι ρε που πας
χωρίς μάσκα και στολή ρε να φοράς.

Κι αφού το διάλεξες, να πας
θα 'σαι μόνος μες στους μόνους θα πονάς.
Γι' αυτό λοιπόν φοράω την πρώτη μάσκα εκείνη που θα βρω
το πήρα απόφαση πως πρέπει να χωθώ μες στον χορό
κι αν τους φοβίσω και εγώ με τη σειρά μου
τότε θα 'ναι ταιριαστή επάνω μου η φορεσιά μου.

Κι αν τους κάνω να γελάσουν και ξεσκάσουν
μπορεί τη φάτσα μου για πάντα να ξεχάσουν
και να θυμούνται αυτή τη μάσκα τη γελοία που φοράω
και θα μπορέσω με τους άλλους άνετα να περπατάω.

Δε θα φοβάμαι και δε θα ντρέπομαι για μένα
θα 'ναι τριγύρω μου τα πάντα ευτυχισμένα
δε θα ζηλεύω αυτά που φόραγαν οι άλλοι
θα συνηθίσω εδώ κοντά σου καρναβάλι.

Τέλος καλό όλα καλά
η μάσκα ταίριαξε καλά.

9 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Εκπληκτικό! Εκπληκτικοί και οι Active Member! Τριανταφυλλάκι... τρυπάς...

Φιλί καληνύχτας...

Δακανάλη Μαρία είπε...

Έτσι είναι οι Ψυχές όταν εγκλωβίζονται τρυπάνε σαν τα αγκάθια από τα τριαντάφυλλα.... και στάζουν αίμα ... κόκκινο, αίμα κατευθείαν από την πηγή -την καρδιά - αλλά ξέρεις ότι είναι για καλό....

Την καληνύχτα μου!!!!!!!!!

~reflection~ είπε...

Τι μασκα φορούν τα Τριαντάφυλλα?..

μία πεταλο...
μία αγκάθι...

μα το χαμόγελό σου, που χαραζει ευτυχίες, έμαθα να το ανιχνεύω κάτω από Τόνους Καρναβαλιστικών Χρωματων και Σχημάτων παραπλάνησης....

εκει στου Κήπου το Συντριβάνι αναβλύζει η Ψυχή φτανοντας στην Απολυτη Ελευθερια της.....


Φιλάκια......με μάσκα χειροποίητης καλλιτεχνίας...

Ανώνυμος είπε...

υπέροχο τραγούδι!
καλό μήνα :)

tattoo είπε...

Εκπλητικη γραφη!!! Δεν υπαρχουν λογια! Μπραβο Τριανταφυλλια οντως Μοναδικη!

Δακανάλη Μαρία είπε...

Reflection:
Τα τριαντάφυλλα φορούν τη μάσκα του χειμώνα.... που πεθαίνουν και περιμένουν τη βροχή σε μορφή από δάκρυα να τα ποτίσει και να ανθίσουν ξανά .... όχι όποια δάκρυα τα δάκρυα που βγαίνουν από τη καρδιά, από την Ψυχή γιατί και από μόνα τους είναι Ψυχές με έντονο άρωμα... τα δάκρυα που έρχονται μέσα από τον πόνο, και τότε με το που θα ανθίσουν θα έχουν
να δώσουν ξανά το πιο δυνατό τους άρωμα σε ένδειξη αγάπης προς εκείνους που θα καταφέρουν να το συγκινήσουν και καθώς θα το κόβουν για να το μυρίσουν θα έχουν πάρει όλη την αγάπη του μαζί με το άρωμά του.. γιατί έτσι είναι το μοίρασμα... μοιράζουν την αγάπη σε οσμές αρωμάτων και ομορφιάς πού πηγάζει από το μέσα της Ψυχής..

Δακανάλη Μαρία είπε...

Dark13Sun:
Καλησπέρα και σε σένα !!!!
Υπέροχο όντως το κομμάτι..
Καλό σου Μήνα....

Δακανάλη Μαρία είπε...

tattoo:
Σε ευχαριστώ πολύ πολύ για τα λόγια σου τα όμορφα!!!
Αν έχεις σελίδα και γράφεις θα ήθελα να την ξέρω..γιατι έδωσες το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο σου... όχι τίποτα άλλο απλά αυτό το όνομα tattoo, πρέπει να έχει αποτυπωθεί όχι μόνο πάνω σε σώμα αλλά και σε χαρτί και ότι αποτυπώνουμε σε "
εικονικό χαρτί"
πάντα είναι όμορφο...
Την καλησπέρα μου και σε σένα και Καλό σου Μήνα

tattoo είπε...

Ναι μολις ξεκινησα να γραφω μια ιστορια οπου εκτος το σωμα μου σημαδεψε την καρδια μου...την ψυχη μου! Εχω ανεβασει μονο 2. Τα υπολοιπα με την πολυτιμη βοηθεια του φιλου μου 'salem's lot' Θα αναρτιθουν συντομα. Σ'ευχαριστω πολυ. Καλο μηνα και σε σενα. Η διευθυνση ειναι betattoo.blogspot.com