Παρασκευή 25 Φεβρουαρίου 2011

Προσπάθησε να ΝΙΚΗΣΕΙΣ

Θέλω να προσπαθήσεις ... μου το υπόσχεσαι?
Οτι θα γίνεις καλά?
Με πονάει πολύ που σε είδα
σε αυτή την κατάσταση...

Είσαι δεύτερος πατέρας μου...
είσαι το χέρι που μου έδωσε πίστη
να αντέξω όταν μόλις είχα γεννηθεί...
Που πίστεψες, ότι θα τα καταφέρω...
και τα κατάφερα..
Σου κράτησα το χέρι την Τρίτη
το απόγευμα... και σου το έσφυξα..
κι εσύ το ίδιο ... σου είπα ότι όλα
θα πάνε καλά....θα τα καταφέρεις..

Ανατροπή στα σχέδια..
αλλά και από εκεί μέσα
θέλω να ξέρεις ότι πάλι
το χέρι μου σου απλώνω
αγγίζοντας το δικό σου...
και σου λέω
μέσα από την προσευχή μου
ότι θα τα ΚΑΤΑΦΕΡΕΙΣ..


πονάω... θέλω να τα καταφέρεις...
Μ ακούς?

Θα τα καταφέρεις...
Πρέπει να τα καταφέρεις...
διαφορετικά ...
θα σου κρατάω μούτρα...
Πονάμε όλοι ...
Δακρύζουμε όλοι...
Αλλά εσύ πρέπει
να αντέξεις....

Σαγαπάω μακούς?
Είπες ότι θα γίνεις καλά...
Κάντο....
Προσπάθησέ το....
Για ΕΣΕΝΑ για ΌΛΟΥΣ ΜΑΣ

εγώ αυτό που κάνω είναι να προσεύχομαι
για ΣΕΝΑ.... ΕΣΥ ΑΠΛΑ ΒΑΛΕ ΤΑ ΔΥΝΑΤΑ ΣΟΥ
και ΝΙΚΗΣΕ

1 σχόλιο:

~reflection~ είπε...

Έχω στο Νου μου έναν Άνθρωπο...
σαν Μορφή Ποιημάτων που εισχωρεί κάτω από την Επιφάνεια των Σκεψεων...
είναι Μαγος..
παντού.....
και πουθενα...

και αν κάποια στιγμή κάτι μου πάθει
ο Κόσμος θα γκρεμίσει το Θεμέλιο που τον ανΎψωσε εκεί
κοντά στους Παραδείσους....

Ένα αχ ράγισε τον χτύπο....

το έπνιξα στο φιλί....

ευτυχώς που το δεύτερο Υπαρχει ακομα...

σαν Γιατρικό....
μακαρι ΓιαΠαντα να έχει δράση η σταγόνα του.... Δραση Θεραπευτική σε ΟΛΑ.....