όταν έχω εσένα







Όταν έχω εσένα ....
κάνε ένα βήμα να κάνω εγώ το ΕΠΟΜΕΝΟ
(για ΌΣΟ .... μας επιτρέπονται τα βήματα)

όταν έχω ΕΣΕΝΑ ... νιώθω σα ΠΑΙΔΙ
μη Φοβού ΚΑΝΕΝΑ εσύ κι εγώ
στον κόσμο τον ΑΠΑΝΘΡΩΠΟ

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

3 ΤΡΥΠΗΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΑ ΑΓΚΑΘΙΑ ΜΟΥ

ΤΡΥΠΗΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΑ ΑΓΚΑΘΙΑ ΜΟΥ
14 Οκτωβρίου 2011 - 5:31 μ.μ. delete

Δεν μπορώ τίποτε να πω...

είναι στιγμές που και το πέταλο
ερωτεύεται το αγκάθι του,
διαπιστώνοντας τη Μοναδικότητά του!!


Φιλί.....

Reply
avatar
15 Οκτωβρίου 2011 - 11:26 π.μ. delete

Καλημέρα αγαπητή μου Reflection

νομίζω ότι με έπιασες απόλυτα τι ήθελα να πω....
όταν το πέταλο ερωτεύεται το αγκάθι του... γιατί και το πέταλο αλλά και το αγκάθι ανήκουν στο ίδιο σώμα ...του Εαυτού μου!! και είναι όλα είναι συνασθήματα που έχουν βαθιές ρίζες εκεί μέσα στην Ψυχή Μου!!

Σου εύχομαι να έχεις ένα όμορφο Σαββατοκύριακο!

Reply
avatar
16 Οκτωβρίου 2011 - 12:46 μ.μ. delete

Είναι ωραίο να πορεύεσαι με το "μαζί"

Είναι πιο σίγουρα τα βήματα και υπάρχει εκεί κι ο αγκώνας για να στηριχτείς άν σκοντάψεις!

φιλια πολλα

Reply
avatar