Δευτέρα 2 Ιουνίου 2008

Μου κράτησες για λίγο συντροφιά




Ο ήλιος άρχισε να πέφτει σιγά -σιγά...
Πριν λίγο μου χάιδευε το κορμί...ζεστά
κι εκείνο αντιδρούσε στο πέρασμα των ακτίνων του,
με ένα ζεστό ρήγος...
Σαν να με ειχε καλέσει σε ένα ερωτικό παιχνίδι...
έτσι η φαντασία μου και πάλι αφυπνήστηκε..
και στο παιχνίδι μπήκε το άκουσμα του κύματος..που φλέρταρε την αμμουδιά..
κι εκείνο προσπαθούσε να τις ξυπνήσει τη διάθεση
για παιχνίδι...
Και να σου το που τώρα προκαλούσε κι εμένα..
Μου έκλεινε το μάτι και με ένα πλατύ χαμόγελο ...
Σα να το άκουσα να με καλεί ...
-Έλα κι εσύ ...να παίξουμε... θα δεις θα σε ηρεμήσω!
-Εγώ απλά συνέχισα να ονειρεύομαι..το δικό σου χέρι.. πάνω στο κορμί μου..
Να περνάς τα δάχτυλά σου, σαν ηλεκτροφόρα καλώδια,
και εγώ να αφήνομαι δειλά δειλά
να καίγομαι και λιώνω με το άγγιγμά σου...
Και ξάφνου , να αγγίζεις το σημάδι δίπλα στην καρδιά μου...
- Μη!! πονάει εκεί που αγγίζεις, είναι μια ουλή που όσο κι αν
τα χρόνια πέρασαν ... πάντα με πονάει...
Και τότε έκανες κάτι ανέλπιστο...
Με φίλησες , σα δροσερό φιλί , με μια ανάσα καθαρή..
εκεί που πονάω πιο πολύ...
Τρόμαξα για μια στιγμή... και έτσι γλυκά μου ψυθίρισες
"Θα στη γιατρέψω, θα το δεις!!"
και να σου ακόμα ένα δροσερό φιλί, καυτό φιλί,
στα χείλη και το λαιμό ...
Έμεινα να σε κοιτώ, και να λέω δε μπορεί ..
είναι τρελός..μα του εξήγησα ότι ακόμα πονώ..
Έμεινα για λίγο ακόμα στο κενό ...
Να σε κοιτώ..
Να σε χαζεύω, να μου ψυθιρίζεις
ερωτικές μουσικές..
και τώρα τα δάχτυλα σου, να προχωράνε με σιγουριά
και έρωτισμό, σε όλα τα σημεία του κορμιού μου..
Η φλόγα μέσα μου δυνάμωνε επικίνδυνα ερωτικά,
και τότε σκέφτηκα την πρόσκληση που είχα νωρίτερα...
έτρεξα λοιπόν, με μανία να παίξω με το κύμα....
που το ένα έφερε και την παρέα του...
κι έτσι σταμάτησα να φαντάζομαι
το δικό σου χέρι να παίζει ερωτικές σονάτες,
στην φαντασία μου την πλανεύτρα!!!
που είναι η πιο μεγάλη "ψεύτρα" γιατί απλά
το άγγιγμα μια ακτίνας και το φύσημα του δροσερού αγέρα,
καθώς ήμουν ξαπλώμένη στην όμορφη παραλία,
έπλασε τη δική σου την αφή ενός αγνώστου χ!!!
29/05/2008

Δεν υπάρχουν σχόλια: