Σάββατο 16 Φεβρουαρίου 2008

Όνειρα που ξυπνούν παλιές ιστορίες..

Σε είδα στον ύπνο μου χθες βραδυ...Ήσουν τόσο ευτυχισμένος!!!

Όταν με είδες το πρόσωπο σου άστραψε.. Έγινες πιο λαμπερός από ποτέ..

Γιατι ξυπνά το παρελθόν?

Τι θέλεις να μου πεις και δεν μου το έχεις πει ποτέ?

Όταν σε βλέπω στον υπνο μου, μέσα στα ονειρα μου κατι καλό συμβαίνει σε εσένα..

Λες να συμβαίνει και τώρα?

Πάει καιρός που έχουμε να βρεθούμε και όμως όποτε θέλεις να μου μιλήσεις, να μάθεις νέα μου

με παίρνεις τηλέφωνο..?

Πόσα δεν έχουμε πει ο ένας στον άλλο?...Θυμάσαι ποτε όταν ήμασταν μαζί να έχουμε μιλήσει
τόσο όμορφα και ήρεμα, έτσι οπως μιλάμε τώρα που δεν είμαστε πια μαζί?

Θυμάμαι...θυμάμαι ποσο ταιριάζαμε ..μικρέ μου πρίγκιππα.. που ήμουν το λουλούδι που είχες στον πλανήτη σου

αλλα για ένα περίεργο λόγο δεν με φρόντισες όσο έπρεπε, τους λόγους τους ξέρεις πραγματικά μόνο εσυ..
έτσι με άφησες και μαράθηκα και με άφησες στο άνεμο να με σκορπίσει σε χίλια μέρη..

Σε πόσα όνειρα με έχεις ταξιδέψει σε όμορφα μέρη γεμάτα από γέλια, χαρές, πλάκες, συζητήσεις και σφιχτές αγκαλιές!!!

Στον πραγματικό μας κόσμο όμως, δεν ήμασταν έτσι ...είχαμε μια σχέση φάντασμα.. πότε ήσουν εδώ και πότε πέρα μακρυά
στον δικό σου κόσμο.. που ποτέ δεν κατάλαβα γιατί..
Γιατί ?????
Πάντα θα μας περιτριγυρίζει αυτό το γιατί...πάντα θα είμαστε στην αμάθεια ως προς την άλλη πλευρά
και παντα θα έχουμε τα όνειρα να ξυπνούν παλιές ιστορίες..
Ισως γιατί περα από τα άσχημα περάσαμε και καλες στιγμές που τις νοσταλγούμε όσος καιρος και αν περασει..

Παντα θα σε θυμαμαι και ας εχουμε καιρο να βρεθούμε και παντα θα σου λεω όχι στο να βρεθουμε...γιατι πολυ απλά δεν θέλω
με επιρεαζουν τα όνειρα του υποσεινήδου του μας κόσμου και γιατί να γυρίσω για να πληγωθούμε με τα τριαντάφυλλα μας ξανα..???

Δεν υπάρχουν σχόλια: