Ένα αστέρι

Αυτό το αστέρι ήθελα δώρο να
σου φέρω...

Απόψε που έχω τα γενέθλια μου!!
Αυτό το αστέρι να φωτίζει πάντα
το δρόμο μου...
Ένα ΑΣΤΕΡΙ δώρο ΚΑΡΔΙΑΣ
γιατί ΜΟΥ ΑΞΙΖΕΙ....
ΝΑ ΜΕ ΧΑΙΡΟΜΑΙ!!!




αυτό για την όμορφη πατρίδα που με γέννησε





Κι αυτό για την ημέρα ετούτη

Μονό το "α" και το "χ"
στη σχολική μου εποχή
πρωτοσυλλάβισα
Γι αυτό το "αχ" και το "γιατί"
όπου βρεθώ μ' ακολουθεί
κι ας τριαντάδυαρισα


Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

4 ΤΡΥΠΗΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΑ ΑΓΚΑΘΙΑ ΜΟΥ

ΤΡΥΠΗΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΑ ΑΓΚΑΘΙΑ ΜΟΥ
9 Νοεμβρίου 2011 - 1:42 π.μ. delete

Τόσοοο μεγάλη..χαχαχα σε πειράζω..!! :)

♫•*(¯`v´¯)¸.•­­*✿¸.•*✿
*◦.(¯`:✿:´¯).­­♪(¯`••´¯♫─✿
.....(_.∧._)....­­♥`•.¸¸.•´♥

✿⊱╮✿⊱╮✿⊱╮ Χρόνια καλά με πάθος για τη ζωή και την κάθε στιγμή της όπως κι αν έρχεται αυτή.✿⊱╮✿⊱╮✿⊱╮


Γενέθλια σου..και θα ρθώ
λουλούδια να σου φέρω
σε έναν άγγελο μικρό
τι άλλο να προσφέρω.

:))

Reply
avatar
9 Νοεμβρίου 2011 - 11:59 π.μ. delete

Εγω κόβω κόκκινο πανί απο το Ύφασμα που ντύνει την Ευτυχία και τυλίγω ΑΥΤΟ το κομμάτι που μουρμουρίζει Κορυφώσεις Συγκίνησης:

http://www.youtube.com/watch?v=BdDD9JX-Tyg

Για να πετάς πιο Πάνω από τις Ανθρωπινες Συγχορδίες Απογείωσης...

ΦΙΛΑΚΙΑ... δωρακια διαρκείας!!!!

Reply
avatar
10 Νοεμβρίου 2011 - 1:35 π.μ. delete

Αερικό μου σε ευχαριστώ πολυ πολυ !!! Για όλα και τη μαντινάδα σου!!!

Reply
avatar
10 Νοεμβρίου 2011 - 1:36 π.μ. delete

Reflection , Κάτια , σε ευχαριστώ πολύ πολύ είναι ένα πολύ όμορφο κομμάτι το λάτρεψα!!!! και σα να ανέβηκα πολύ σήμερα ακούγοντάς το από το απόγευμα!!! Να είσαι καλα!!! παντα καλα!!! Γεμάτη Εμπνευση!!!

Reply
avatar