ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΑΝΤΙΟ-ΑΦΗΓHΣΗ

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

4 ΤΡΥΠΗΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΑ ΑΓΚΑΘΙΑ ΜΟΥ

ΤΡΥΠΗΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΑ ΑΓΚΑΘΙΑ ΜΟΥ
7 Σεπτεμβρίου 2014 - 1:48 μ.μ. delete

Μετά το Τελευταίο Αντίο πάντα ακολουθεί ένα Καινούριο Καλωσόρισμα...

;-)

Reply
avatar
8 Σεπτεμβρίου 2014 - 3:18 π.μ. delete

Aπό την πρώτη φορά που το άκουσα αυτό το κομμάτι το λάτρεψα.

Να μου είσαι καλά Μοναδική μου.!

Reply
avatar
8 Σεπτεμβρίου 2014 - 2:23 μ.μ. delete

Είχα καιρό να γράψω και το τελευταίο Αντίο είναι όντως Καλωσόρισμα σε ότι καινούριο έρχεται στη Ζωή όλων μας!!! Αγαπημένη Reflection!!! Καλώς σας βρίσκω λοιπόν και πάλι...

Reply
avatar
8 Σεπτεμβρίου 2014 - 2:24 μ.μ. delete

Κι εγώ Αοράτη μου το ίδιο παθαίνω κάθε που το ακούω το λατρεύω ακόμα πιο πολύ!!!
Καλώς σε βρίσκω κι εσένα!!!

Reply
avatar