Σάββατο 15 Σεπτεμβρίου 2012

ψηφίστε με!

Πήρα μέρος σε έναν διαγωνισμό με μια φωτογραφία μου και θέλω την υποστήριξή σας.
Απλά αυτό που έχετε να κάνετε είναι να μπείτε στη σελίδα που θα σας δώσω παρακάτω
και αριστέρα μέσα στη σελίδα έχει να κάνετε κοινοποίηση είτε στο twitter όσοι έχετε, είτε στο facebook πατώντας απλά Μου αρέσει!(Like) . Μπορείτε επίσης να το κάνετε κοινοποίηση και στο Google+ πατώντας το κουμπί g+ . Θα ήθελα να σας ευχαριστήσω πολύ εκ των προτέρων για το like σας. Επίσης επι την ευκαιρία να γνωρίσετε και τον φίλο Βαγγέλη Ευαγγελίου ποιητή - στιχουργό και πεζογράφο. Διατηρεί ραδιοφωνική εκπομπή στο Αιγαίο live στη Σύρο. Τον άκουγα όταν ήμουν εκεί αλλά τελικά τον γνώρισα μέσα στο Facebook.

Σας παραθέτω τον σύνδεσμο να μπείτε να με ψηφίσετε:

http://vaeva.gr/archives/2443


πάρτε και ένα τραγούδι σε στίχους Βαγγέλη Ευαγγελίου και ερμηνεία Καραβέργος



5 σχόλια:

Λιακάδα ☼ είπε...

και να μη μου το ζητούσες θα το έκανα γιατί είναι ΤΕΛΕΙΑ!! :)
Καλή επιτυχία κορίτσι μου!!!

Eυαγγελία είπε...

Οι ευχές μου για την επιτυχία σου να είσαι σίγουρη πως είναι κοντά σου!!

Σε φιλώ και σου στέλνω χαμόγελο ζεστό!!

Δακανάλη Μαρία είπε...

Ευχαριστώ πολύ!

Δακανάλη Μαρία είπε...

Ευχαριστώ πολύ!

yannidakis είπε...

καλή επιτυχία εύχομαι!
εξαιρετικό πραγματικά :[