Κυριακή 5 Αυγούστου 2012

Θάνατος vs Ζωή

Απόψε κάτι μέσα μου τρέμει ...
σπαρταράει... φοβάται....
το ένιωσα αυτό χτες ....
στο τηλεφώνημα για να μάθω νέα
το ένιωσα κι άλλες φορές στο παρελθόν

μυρίζω το μαύρο πέπλο που σκεπάζει
τους ουρανούς...

Έτσι κι σήμερα...
εχω αυτή την αναταραχή 
αυτόν τον κόμπο στο λαιμό
το πνίξιμο...

ίσως φταίει ότι αύριο είναι τα συναπαντήματα του παππού...
ίσως το γεγονός ότι εκείνη η μικροκαμωμένη γυναίκα πια
η "σουφρωμένη" γιαγιά
δίνει το δικό της γολγοθά...
ο θάνατος δεν συνηθίζεται όσοι κι αν έχουν φύγει...

ο θάνατος όταν πλησιάζει 
έχει μορφή μαύρη
μαύρη πεταλούδα λένε ότι είναι η ψυχή αυτών
που έχουν φύγει ....

έχω συμφιλιωθεί με το γεγονός 
ξέρω ότι αυτή είναι η πορεία

δεν συμφιλιώθηκα όμως ποτέ
με τον άδικο χαμό ανθρώπων
νέων ακόμα και παιδιών
που είναι άγγελοι 

δεν μπορώ να συμφιλιωθώ 
με τον άλλο "θάνατο" των συναισθημάτων
των ανθρώπων που ξεχνούν...

δεν ξέρω σήμερα μου βγαίνουν όλα ξανά στην επιφάνεια
όλα ... 
με τρομάζει τελικά αυτό το
τι γίνεται μετά?

Ξέρω η μυρωδιά είναι πάντα η ίδια...
γλυκόπικρη και μεθυστική
όπως το λιβάνι...
σας έχει τύχει να μυρίζεται λιβάνι στο χώρο , χωρίς κανένας να έχει θυμιατίσει?

πάντα αυτή η μυρωδιά που γεννά συναισθήματα:
Αγάπης, αναγέννησης, Χαράς, ελπίδας μα και ότι κάτι θα τελειώσει για να
διαδεχτούν τα παραπάνω συναισθήματα....

Αυτό με τρομάζει...
μερικές φορές και τα όνειρα που βγαίνουν αληθινά....

δεν ξέρω γιατί θέλω να κλάψω...
να κλάψω με κραυγή..
να πάρει υπόσταση
μέσα μου πια όλο αυτό...

Πιο πολύ θέλω να κλάψω να χύσω τα δάκρυα μου
για ότι δεν πρόλαβε να αναγεννηθεί...
για τις αδυναμίες των ανθρώπων
να σηκώσουν τα βάρη τους
για το κλάμα που άλλοι θέλουν να κρύψουν
πισω από επίπεδα ζωής?

Τι είναι ζωή? 
Ζωή είναι η χαρά που νιώθεις όταν βλέπεις τον άλλον
Ζωή είναι το γέλιο
ζωή είναι το παιχνίδι με παιδιά
ζωή είναι τα όνειρα
ζωή είναι η πραγματικότητα που μας προσγειώνει
ζωή είναι το κλάμα
ζωή είναι ο ήχος του ραγίσματος μιας καρδιάς
ζωή είναι η ανατροφή ενός μωρού
ζωή είναι ο Ερωτας
ζωή είναι η αγάπη, η ανιδιοτελής
ζωή είναι το μίσος
ζωή είναι ο θυμός
ζωή είναι η ευτυχία μικρών στιγμών
ζωή είναι οι στόχοι
ζωή είναι να πορεύεσαι με συνοδοιπόρους που βρίσκονται δίπλα σου, όχι πίσω, ούτε μπροστά, αλλά δίπλα σου
ζωή είναι να είσαι ο Εαυτός σου
ζωή είναι το χαμόγελο
ζωή είναι και το τέλος ...γιατί ξανα-ζεις σε άλλη ιδιότητα σε άλλο πνεύμα σε άλλη ύλη... 
ζωή είναι ο Σταυρός μας
ζωή είναι το μάθημα που παίρνουμε καθημερινά
ζωή είναι Εκείνος
ζωή είναι η πίστη μας
ζωή είναι οι φίλοι
ζωή είναι τα ζώα

Ζωή ...!!!!


Υ.Γ. δεν θέλω να πεθαίνει κανείς....μα άν είναι θέλημα ας γίνει....!!!
Υ.Γ. εγώ πάντα θα σε θυμάμαι για όσα μου έχεις χαρίσει από παιδί μέχρι και τώρα... μου δίδαξες τη σημαίνει ζωή τη σημαίνει αξιοπρέπεια τη σήμαίναι να σωπαίνεις όταν οι άλλοι γύρω σου ορίονται μου έμαθες να αγαπώ τους πάντες γύρω μου κι ας έχουν άδικο κάποιες φορές.... μου εμαθες πολλά στο μεσοδιάστημα της δική σου ζωής. γι αυτό σου είμαι ευγνώμων και σε ευχαριστώ....
Υ.γ. μου έμαθες να σέβομαι ακόμα και τον εχθρό μου.. μου έμαθες να αγαπώ ότι πετάει ακόμα κι εκείνους που για κάποιο λόγο φεύγουν μακρυά μας γιατί η αποστολή τους πια έφτασε στο τέρμα..μου έμαθες να ΑΓΑΠΩ. εσύ η οικογένεια μου και όλοι οι άλλοι που βρίσκονται στον ουρανό.... !!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: