Τρίτη 12 Ιουνίου 2012

Krata me plai sou-Filoi Gia Panta









6 σχόλια:

Λιακάδα ☼ είπε...

Καλημέρα μοναδικά όμορφη τριανταφυλλίτσα μου!
Τι κάνεις? Ολα καλά?
Σου στέλνω μια λιακαδένια καλημέρα και μια μεγάλη αγκαλιά... :)

Eυαγγελία είπε...

Καιρο ειχα να το ακουσω αυτο το κομματι, Αναμνησεις.....

Χαιρετω σε και φιλω σε!

Ανώνυμος είπε...

Τέλειο τραγούδι!

Εύχομαι να σε κρατήσει πλάι του, αλλά κι αν ακόμη δεν το κάνει, εκείνος θα χάσει! Θα χάσει ένα Μοναδικό Τριαντάφυλλο! ;)

Kαλημέρα σου!!!

Δακανάλη Μαρία είπε...

Λιακάδα μου, Όλα καλά κούκλα μου αλλά με το σχολείο δεν έχω χρόνο για αναρτήσεις παρα μόνο για τραγουδάκια...
Ευχαριστώ πολύ για την αγκαλιά σου και ανταποδίδω!!! Να σαι καλά!!!
Καλό Σαββατοκύριακο να έχεις!!!

Δακανάλη Μαρία είπε...

Αόρατη μου , κι εγώ καιρό είχα να το ακούσω και προς στιγμήν ταξίδεψα στην εποχή εκείνη!!! χαχαχα
Αναμνήσεις γλυκές που φέρνουν χαμόγελα στα χείλη!!!

Καλό Σαββατοκύριακο να έχεις κα σε φιλώ κι εγώ!!!!

Δακανάλη Μαρία είπε...

Νέμεσις, ευχαριστώ και τιμή μου το πέρασμά σου από το χώρο μου, κανείς δεν χάνει γιατί δεν αρμόζουν όλα τα αρώματα και όλα τα λουλούδια σε όλους!!! οπότε απολαμβάνουμε τις μελωδίες των τραγουδιών