Δευτέρα 11 Ιουλίου 2011

Γράμμα σε Σένα.. εκεί Ψηλά..

Γεμάτη από συναισθήματα .... που δύσκολα μπαίνουν σε μια σειρά.
Άλλοτε πόνος και δάκρυ για Εσένα... κάθε βράδυ σου μιλάω..
Θα μου πεις τι σημασία έχει τώρα πια ... Δεν ξέρω αν με ακούς..
Ναι δε μου έχει περάσει, είναι δύσκολο να ξεπεράσεις μια απώλεια.
όσο κι αν όλη την ημέρα προσπαθώ να παγώνω τα συναισθήματά μου..
Η νύχτα είναι πάντα δύσκολη!
Θυμάμαι παλιές καλές εποχές που τις περνάγαμε όλοι μαζί παρέα
είτε στο χωριό είτε εδώ...
Σίγουρα η ζωή συνεχίζεται κι εμείς θα ξανά γελάσουμε, θα ξανά χαρούμε ... το κάνουμε
μέρα με τη μέρα ... αλλά πάντα όταν πέφτει το βράδυ, η νύχτα μας θυμίζει το κενό που μας άφησες...
Πονάω και είναι δύσκολο ... είναι δύσκολο να το εξωτερικεύσεις όλο αυτό...
Από την άλλη λέω θα το παλέψω .... και πρέπει όλοι να το παλέψουμε..
Είναι το παγούδιασμα ... που νιώθουμε...
Σε αγαπήσαμε και σε αγαπάμε ... γιατί θεωρώ ότι υπάρχεις δίπλα μας ... ως άλλη οντότητα πια...ενός Αερικού... που μας βλέπει και μας προστατεύει από εκεί ψηλά..
Δεν ξέρω αν είναι σύμπτωση ή κάτι τέτοιο αλλά το τελευταίο διάστημα
στο σπίτι μας μπαίνουν πεταλούδες .... προχτές είχε μπει μια της νύχτας ... και τις προάλλες
άλλη μια πεταλούδα ήρθε και κάθισε στο μπαλκόνι ...!!!
Λες να έρχεσαι ????
Μας λείπεις ....
Η μάνα μου δεν είναι καλά .... την ξέρεις τώρα εσύ ως αδερφός της ... όπως κι εσύ , με το παραμικρό το τελευταίο διάστημα φοβάται. Κι εγώ δε σου κρύβω ότι φοβάμαι για εκείνη..
Φοβάμαι ότι επειδή δεν το έχει εξωτερικεύσει όλο αυτό της έχει μείνει μία φοβία..
Κάθε πρωί είμαι 100 τις εκατό σίγουρη ότι σε σκέφτεται που περνούσες από το σπίτι της, πριν πας στη δουλειά... και τώρα πια δεν περνάει ... Την αισθάνομαι ότι έχει συσσωρεύσει τα συναισθήματά της.
Ξέρω ότι και οι υπόλοιποι δεν είναι καλά .. όλοι...
Σε αφήνω...
Να μας προσέχεις από εκεί πάνω...
Την πιο γλυκιά μου καληνύχτα!

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Ειναι πολυ δυσκολο για καποιον που εχει τετοια απωλεια , το ξερω γιατι το εχω περασει. Οσα χρονια και αν περασουν παντα θα λειπει σε ολους σας
Παντα θα θυμαστε και παντα θα ειναι κομματι του εαυτου σας.
Σε φιλω