Πέμπτη 6 Ιανουαρίου 2011

εινωτοσκ ιζαμ υλοπ οτ

Υπάρχει μια τρύπα .... μια τρύπα που όλο και βαθαίνει ... ψάχνοντας να βρει τι?
Ξέρεις τι έλα μην κάνεις πως δεν ξέρεις... Σαρκική αλλά επι της ουσίας είναι τρύπα ψυχής...
Αλλά δεν θα μιλήσω για καμία τρύπα δεν είναι ο σκοπός μου αυτός...
Θέλω να πω κάτι για το μαζί ...ότι κάποιες φορές κάποιοι άνθρωποι λειτουργούν για το μαζί...
γιατί μαζί με άλλους μπορείς να δεις και τη φωτινή πλευρά της ζωής.... μπορείς να ζήσεις πιο ανάλαφρα.... αλλά κάποιοι κάποιες φορές στέρησαν από την ύπαρξή μου και με έριξαν από το συννεφάκι του μαζί... γιατί όπως διάβασα κάπου μια πρόταση και ταιριάζει με την δική μου υπόσταση χρόνια τώρα από τότε που έλεγα θα παλέψω με τις αξίες μου, και τα ήθη μου αλλά μόνο όταν βρίσκομαι με άτομα που αξίζει να πω ναι μπορούμε να παλέψουμε μαζί. Η πρόταση λοιπόν λέει "Να λοιπόν από που αντλώ δύναμη για όλα. Από το να είμαστε "μαζί". Όποιος μου στερεί ή στέρησε το μαζί, μάλλον δεν με αγάπησε ή δεν με αγαπάει αληθινά και σίγουρα δεν με ξέρει."
Ναι ταιριάζει στην ιδιοσυγκρασία μου αλλά κάποιες φορές αυτό κάποιους τους πνίγει... έτσι όσους λοιπόν τους πνίγει τους αφήνω ελεύθερους .... Αλλά αν το μαζί μιας αγάπης πνίγει και σε ασφυκτιά ... τότε απλά υποχωρείς κι ας πονάς... πονάει πολλές φορές και το μαζί γιατί έχουμε μάθει χρόνια στο εγώ...  από την άλλη το εγώ συμπληρώνεται επ άξια από το μαζί ... ήρθε ο καιρός πάλι για το εγώ... γιατί ότι αγαπάει πονάει και ότι πονάει δημιουργεί πληγές που στο επίπεδο που μπορείς  να έχεις φτάσει δεν θέλεις να βλέπεις πληγές... όλα είναι στο τι θέλει ο καθένας μας.
Εγώ προτιμώ τις πληγές γιατί μέσα από αυτές θα μπορέσω να βγω δυνατή να δώσω τη μάχη μου να κερδίσω το πόνο.. και θα τον κερδίσω τον όποιο πόνο έχει έρθει κι έχει θρονιάσει ..

Κρίμα μόνο που όλοι εκμεταλλεύονται τις ανθρώπινες καρδιές .... και περισσότερο εκείνες που έχουν πονέσει κι έχουν κλάψει έστω και μια φορά βλέποντας τον άλλον στα μάτια κι από μέσα ο λυγμός να χορεύει τρελό χορό....


Δεν θα πω καλή χρονιά αλλά καλά μυαλά.... να έχουμε όλοι ... και όταν και όποτε θελήσετε ζαγάρια μου είμαι εδώ .... μα για τι άλλο για να σκίσετε κι άλλο από οτι γουστάρετε και ότι σας αρέσει....
Την δύναμη την έχω για να αντιμετωπίσω όλα αυτά. ξέρω ότι όλα γύρω μας έτσι είναι εκμετάλλευση από πάνω προς τα κάτω ανάμεσα μας δίπλα μας, γύρω μας μέσα μας...

Τελειώνοντας απλά θα πω καλή φώτιση!!! Ψυχής ... γιατί όταν η ψυχή δεν είναι καθαρή σίγουρα δεν βλέπει καλά... αλλά κι έτσι βλέπει όλα όσα πριν δεν ήθελε να δει...

Καλή Φώτιση εαυτού ... κι αν δε γουστάρετε πάλι εγώ την ψυχή και τη καρδιά μου σας την κάνω δώρο... !!!!!!!!!!! 

Αυτό για ότι σκοτώνει το "Μαζί"



Και ό,τι πληγώνουμε αγαπάμε πιο πολύ

Δεν υπάρχουν σχόλια: