Παρασκευή 10 Σεπτεμβρίου 2010

Θετικό κλίμα εντός κι εκτός μου



Όλα τρέχουν πολύ γρήγορα,
θέλω να πιστεύω ότι όλες οι αλλαγές
θα είναι σημαντικές, σε όλους τους τομείς.
Πρώτα ξεκίνησε η δουλειά μου, μετά τις αυγουστιάτικες
εξορμήσεις μου σε κάποιο κυκλαδίτικο νησί, που ξεκουράστηκα
γεύτηκα λίγη ηρεμία από όλα, ανανέωσα τις μπαταρίες μου
με ενέργεια, από 1η Σεπτεμβρίου με βρήκε η πρώτη σημαντική αλλαγή
χώρου εργασίας. Είναι ωραία εκεί που με έστειλαν, αν και τις πρώτες ημέρες
ήμουν σε άλλο σχολείο τώρα τοποθετήθηκα ναι μεν σε αυτό που είμαι, αλλά
έχω ακόμα 8 ώρες να συμπληρώσω το ωράριο μου και περιμένω την τοποθέτησή μου.
Σπίτι δεν έχω βρει ακόμα αλλά κι αυτό θα γίνει. Προς το παρόν πηγαινοέρχομαι.
Είναι βέβαια εξαντλητικό γιατί σηκώνομαι στις 05:45 για να πάρω λεωφορείο στις 6.30
για να είμαι στις 8 στο σχολείο μου. Και φυσικά λόγω του ότι ξυπνάω τόσο πρωί, το βράδυ
είμαι από νωρίς στο κρεβάτι μου.
Φέτος έχω αρκετό διάβασμα μιας και βρίσκομαι σε Γενικό Λύκειο κι ένα μάθημά μου είναι
Πανελλαδικά Εξεταζόμενο.
Χαίρομαι που έχω βρεθεί σε ένα Σύλλογο Διδασκόντων που με αγκάλιασαν από τη πρώτη στιγμή.
Επίσης, θα ήθελα να αναφέρω ότι σήμερα παραλάβαμε τα βιβλία του σχολείου.
Πρώτο αρνητικό, δεν έστειλαν όλα τα βιβλία των 3 τάξεων. Εγώ τουλάχιστον για το μάθημά μου,
παρέλαβα μόνο της Γ΄ Λυκείου, το βιβλίο του Πανελλαδικός Εξεταμόμενου μαθήματος, το Επιλογής που είχε δηλωθεί δεν ήρθε βιβλίο καθώς και ούτε τις Α και Β Λυκείου κάποια βιβλία και άλλων ειδικοτήτων. Πρώτες σημαντικές ελλείψεις. Θα δείξει η συνέχεια για το πότε θα σταλούν
τα βιβλία. Επίσης το άλλο κωμικοτραγικό που συμβαίνει με τα βιβλία στα σχολεία.
Παλιά επικρατούσε η εσφαλμένη νοοτροπία, να στέλνουν στα σχολεία βιβλία με πλεόνασμα αρκετό
σε κάθε σχολείο, σχεδόν διπλάσιο από τον αριθμό των μαθητών. Τώρα αυτό που παρατήρησα είναι ότι έρχονται σύμφωνα με τον ακριβή αριθμό των μαθητών, και συν 1 για τον καθηγητή. Εκείνο που θα ήταν καλό να γίνει να σταλούν βιβλία στο κάθε μάθημα και όχι πολλά αλλά μόνο 10 παραπάνω (δική μου εκτίμηση) για να αντιμετωπίσουμε πιθανές αλλαγές στις κατευθύνσεις των μαθητών, είτε ακόμα και μετεγγραφές που μπορεί να δημιουργηθούν. Εν κατακλείδι, ή πολύ απλοχεριά ή πολύ τσιγκουνιά.
Εγώ πάντως από ότι το κόβω τη Δευτέρα θα πάω να δώσω για εκτύπωση την ηλεκτρονική μορφή των βιβλίων μου γιατί δεν κόβω να περισσεύει βιβλίο για τον καθηγητή.

Ανυπομονώ να μπω στην τάξη. Ξέρω ότι πρέπει φέτος να ιδρώσω αρκετά τη φανέλα μαζί με τους μαθητές μου κι ελπίζω να βγούμε και οι δύο πλευρές με τις καλύτερες δυνατές επιδόσεις μας.

Από πλευράς διάθεσης ψυχολογικής και σωματικής έχω πάρει τα πάνω μου. Έκλεισα παλιές πόρτες στα προσωπικά μου λίγο άκομψα και άχαρα προς εμένα, αλλά έπρεπε να γίνει. Και να δεις που ανασαίνω καλύτερα.

Εύχομαι να υπάρξει κι άλλη καταχώρηση γι αυτό τον μήνα.. Μα συμπαθάτε με προηγείται η δουλειά μου, γι αυτό και δεν μπαίνω συχνά στους χώρους σας.

Να ευχηθώ καλή σχολική χρονιά σε όλους εκπαιδευτικούς και μαθητές και εύχομαι να είναι μια χρονιά δημιουργική για όλους μας!

6 σχόλια:

Black~Martini είπε...

Καλη σχολικη χρονια και για εμας τους γονεις.....Εγω σαν γονεας παντως δεν θελω να ανοιξουν τα βιβλια...Καποια στιγμη θα το εξηγησω...καταχωροντας τις αποψεις μου.
χαρηκα για την φανελα...που θα ιδρωσεις με τους μαθητες σου.Σπανια ακους τετοιες κουβεντες απο καθηγητες ή δασκαλους...
να σαι καλα...και περιμενουμε συντομα νεα σου!!!

Ανώνυμος είπε...

γιατί δεν μηνάς το πρόβλημα στο YANNIDAKIS.NET που είναι και επίσημος συνεργάτης του μινιστέρ ντε λ εντιουκασιόν Μαράκι;
τις προάλλες πήγα σε σεμινέρ γαι τα ααναλυτικά προγράμματα...μη σου πω! το ρεζουμέ είναι πράξε κατά συνείδησηη...
φιλιά και σιδεροκέφαλη!

Δακανάλη Μαρία είπε...

Μπαλκ-Μαρτίνι,
κατ' αρχήν να σου πω ότι δοκίμασα το Μαρτινι Ροσσάτο και μου άρεσε αρκετά μπορώ να πω....
Και δεύτερον, καλή σχολική χρονιά και για εσάς τους γονείς σαφώς το ξέχασα, σας παραμέλησα, είστε ο πιο δυνατός κρίκος στην αλυσίδα της εκπαίδευσης γιατί υπομένεται τις οικονομικές επιβαρύνσεις κατά κεφαλήν μαθητή που στέλνετε στο σχολείο!!!
Σίγουρα κάτι παραπάνω θα έχεις να μας πεις.. μιας και τώρα θα είμαι ενεργή στο κομμάτι της παιδείας πολύ ευχαρίστως να το συζητήσουμε το θέμα με τα "βιβλία" .

Δακανάλη Μαρία είπε...

Ανώνυμε, δεν το ήξερα ότι είναι συνεργάτης ο Γιαννιδάκης, θα το έχω στα υπόψην μου, αλλά προς το παρών επειδή είπε η υπουργός ότι το κατά 90% των βιβλίων έχουν διανεμηθεί στα σχολεία περιμένω εντός της εβδομάδας θέλω να πιστεύω, να διανεμηθεί και το υπόλοιπο 10%. Ελπίζω μόνο μετά να μην πουν ότι δεν κάνουμε μάθημα, στα παιδιά τους, εμείς οι καθηγητές και είμαστε στην αίθουσα απλά και αλληλοκοιταζόμαστε... γιατί αυτό δεν είναι θέμα δικό μας αλλά θέμα οργάνωσης από τους άνωθεν!!!

katabran είπε...

μαδαφάκα έχω όνομα!
katabran με λένε...τι ανώνυμος λέει το βλογ;

Δακανάλη Μαρία είπε...

το μπέρδεψες το βλογημένο .... ? βλογκφως.... χαχαχα δεν ξέρει πως να σε γράψει.... ενυγουέι ... Καλή Εβδομάδα..!!!