Να ταξιδεύεις μονάχα

Photobucket



Να ταξιδεύεις μονάχα... γύρω από το δικό μου φάρο που θα σου δίνει
τόσο φως όσο χρειάζεσαι να βλέπεις το λιμάνι σου....
Να ταξιδεύεις μοναχά μη λησμονήσεις...
γιατί το φεγγάρι θα έχω εκεί ψηλά
να μου γνέφει την πορεία σου..
Να ταξιδεύεις μονάχα για να ρθεις ξανά
και στο μουράγιο της καρδιάς μου να δέσεις σφυχτά!

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

4 ΤΡΥΠΗΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΑ ΑΓΚΑΘΙΑ ΜΟΥ

ΤΡΥΠΗΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΑ ΑΓΚΑΘΙΑ ΜΟΥ
8 Ιουνίου 2010 - 4:20 μ.μ. delete

Υπέροχο, μόνο οι ψυχές που χωράνε πολλά, αντέχουν το κόστος της δύσκολης αγάπης.
Καλό απόγευμα

Reply
avatar
8 Ιουνίου 2010 - 11:27 μ.μ. delete

περασα να πω ενα καληνυχτα
και να σου πω
πως εχεις ενα υπεροχο μπλοκ... ζεστο...
γεματο με θετικη αυρα

Reply
avatar
8 Ιουνίου 2010 - 11:35 μ.μ. delete

Walking in Vain, ευχαριστώ πολύ, πολύ...Το να αγαπιέσαι είναι ένα κομμάτι γεμάτο προκλήσεις...
Καλό σου βράδυ!!!

Reply
avatar
8 Ιουνίου 2010 - 11:36 μ.μ. delete

Ζήνα Κάππα, σε ευχαριστώ πολύ για τα ζεστά σου λόγια.... κι εσύ γράφεις με ένα ιδιαίτερο στυλ.. καλή συνέχεια, και να έχεις μια όμορφη νύχτα...!!

Reply
avatar